BESUSHI POKEBOWL

Recentebeoordeling


4 sterren uit 420 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij BeSushi Pokebowl. Meer weten? Ontdek meer

23 jun 2026 om 21:07 Helaas, 2,5u na het plaatsen van de bestelling hebben wij deze nog steeds niet ontvangen en dus niet kunnen proeven. Heel erg jammer want wij waren wel tevreden vaste klanten
19 jun 2026 om 18:49 No chopsticks and no Soya Souce for sushi!!! Really sad experience because of this
19 jun 2026 om 13:38 Order promised in 30 mins arrived over 2 hours late after repeated delays. Food was cold, soggy, and distasteful. Wrong order received.Missing rice arrived clumped and dirty. The dragon eyes were also cold and soggy. No apology. Terrible service and food.
18 jun 2026 om 21:14 Bizar, dat hier 'bezorgd om 18.54' staat terwijl het 20.10 was...afspraak met een kameraad gemist wegens bijna 2u voor levering terwijl 35-45 minuten beloofd was. Ook was de zalm sashimi zeker niet vers.
12 jun 2026 om 23:02 Rijst smaakt heel zuur , weinig vulling heel veel rijst . Vis is niet zo vers . Prijs kwaliteit komt niet overeen.
31 mei 2026 om 21:45 Het was perfect!!!
29 mei 2026 om 13:33 Het duurde heel lang de levering
13 mei 2026 om 13:58 Geen saus op eentje. Zeer droog
28 apr 2026 om 15:23 It was good, took longer than expected; around 80 minutes. The fried sushi was not warm anymore. Overall good but wouldnt order here again
24 apr 2026 om 14:28 eten was lekker, maar uur te laat geleverd